Friday, April 23, 2010

Ronda-ronda Kota Melaka (Part 1): Al-kisah "Roti Canai Terbang"

Yuhuuu.. ni citer dah basi. Tapi tak kira... nak letak jugak, wat kenang-kenangan especially buat akak kiut TTU. Dia ni kalau kita balik kg cuti panjang, tak habis2 promo bandaraya bersejarah, tempat tumpah darahnya tu. Al-maklum la, punya la cintanya dia kek neghori melako ni.. sampai sojak kawin, tak do dlm kamus dio dah nak kojo luar dr melako LOL

Jadi sempena cuti krismas tahun lepas, dia pon cadangkan kitorg ikut dia ronda-ronda makan roti canai teghobang ni... "dah ponah kuar tv tau kodai ni". Apo laie... berdosup kami poie serbu kodai tu, ikut kato akak ni, laki dio dato' j tu & geng pejabat e' ghajin gak makan kek sini. Apo2 pon nak ucap timo kasih la kek akak kiut eh, sobab dapek gak hiburan sambil makan2 ni. Lain dari yang lain. Bebudak ni siap request 3-4 kali la, suruh terbang kan roti canai tu. Siap rekodkan aksi abg mat ni utk org kg tengok :-D
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...