Monday, March 14, 2011

Our Sushi Feast ...


Another round of sushi @ home, semlm. My sis yg kat Sabak Bernam tu nampak my sushi pics on fb. Dah terliur pulak, nak juga. Anakanda I yg berdua tu pon masih lagi belum jemu dgn sushi. So buat sushi lagi la I, kali ni sama2 dgn my sista, Cik Wa. Since she willingly helped out, I took the chance to try out a few types of sushi ler. Bila lagi kan. Yg atas tu, makizushi.


Cik Wa's favourite ... the Onigiri with tuna filling ;)


Inside-Out California Rolls ... yang agak comot ... tapi sedap sebab ada Ebikko ... berjaya gak cari ^_^.

 

Well I guess we had enuff of sushi for the time being ... sbbnya, semalam Hafiy bila bangun after his afternoon nap .. tetiba nangis kata dia mimpi sushi ... pelik la pulak I, pasal lak mimpi sushi leh sampai nangis. I yg mulanya nak gelak terpaksa tahan jer bila tengok mukanya yg sedih mencebik. Bila tanya apa  kisah mimpinya tu, dia kata xtau nak cerita camana.

3 comments:

  1. saya mkn sushi gak tpkat sushi king hahaha masih tk terbuat buat lg :D

    ReplyDelete
  2. oo... kita lak x penah mkn sushi king ;) actually mudah je wat sushi ni kalau ada bhn2 tu. seronok main roll2 ... hihi

    ReplyDelete
  3. kalo x keberatan, cmner nak wat sushi nie??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...