Monday, January 27, 2014

Hello ... I'm back ;)


Hi everyone ... I'm back in KL ... safe and sound. Seronok dpt balik ke sarang jumpa doubleH yg dh 10 hari kena tinggal ... tp hati tu kdg2 macam masih ada saki baki yg tertinggal kat sana ... haha  Macam mamai2 je lagi, 1-2 hari ni. Mata asyik nak terkatup jer. Masa bercuti aritu ... masuk section ni, rasa nak fengsannn meroyan ... pakkal dh takde ruang nak sumbat lagi. Pandai my laling, xmo beli luggage bag yg tgh offer baik punya aritu ... kalau x dah i angkut  mangkuk batu ni serba satu serba berdiri lah ;)

8 comments:

  1. Assalam ain...hamboi sukanyeeer KNJ tengok...ngape x hangkut byk2..bleh KNJ tumpang sekaki...heeee!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam Kak Nik .. ;) i wish ... kalau la boleh hangkut semua, mmg meriah dapurku.

      Delete
  2. Replies
    1. shidah ... kan ... laki i xfaham knp la nak angkut pinggan mangkuk yg berat ni ..

      Delete
  3. Ainnn miss u p mana tu mood keypoh
    mau pingsan sat tengok si LC tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. chik mi ... apa khabaq? i yg dpt pegang je pun hazabbb ... kalau aku kayaaa ...

      Delete
  4. Cik ain ...wah wah..memborong ye..makin hebat la masakan lepas ni...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...